Mazda Motor Corporation představila v době od 21 do 25. července t.r. největší knížku světa s fotografiemi věnovanými novince Mazda Verisa.
Při slavnostním představení knížky řekl Rowland Kirishima: „Jsem velice šťastný, že se mi naskytla tato příležitost. Při zadání mi bylo řečeno, že moje výsledná práce bude představena v omezeném časovém úseku v otevřeném prostoru a že budu pracovat s jednou z nejlepších světových modelek, slečnou Kawahara. Tak jsem se rozhodl, že vytvořím něco ojedinělého, abych maximalizoval tuto příležitost. Také jsem si přál, abych vytvořil něco, co bude návštěvníky vizuálně překvapovat a zasáhne jejich srdce. Hned na začátku jsem si pomyslel, že by možná bylo zajímavé vytvořit extrémně velké fotografie v životní velikosti modelky a vozu Verisa. Má kreativní touha fotografa šla však ještě dále a přivedla mne k tomu, že jsem nakonec vytvořil celou kolekci fotografií.“
Bezprostředně po skončení výstavy zažádala Mazda Motor Corporation o zápis knihy VERISA do Guinessovy knihy světových rekordů v UK, jako největší knihu kolekce fotografií na světě, což je zcela nová kategorie. Poznámka: dosud největší knihou světa zapsanou do Guinessovy knihy světových rekordů je knížka publikovaná v Denveru, Coloradu, USA o rozměru 2,74 m x 3,07 m. Parametry knížky: rozměr – tělo knihy od horní po spodní hranu 3 m zleva doprava 3,3 m rozměr – obálka od horní po spodní hranu 3,07 m zleva doprava 3,42 m celkový počet stran 16 (vč. 5 fotografií) váha celková cca 352 kg samotná obálka cca 200 kg jedné stránky cca 18 kg doba výroby knihy cca 3 měsíce Speciální webové stránky Mazda Verisa Současně byly v Japonsku spuštěny pro Mazda Verisa speciální webové stránky, kde mohou zájemci najít krátké filmy a také speciální edici hudby. Více již na http://gallery.mazda.co.jp/verisa/music.html Foto: Auto palace Praha, k.s. Zdroj: Auto palace Praha, k.s.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?