Doplnění Mazdy3 do produktové řady mělo velký vliv na výkony od začátku tohoto roku.
Několik trhů zaznamenalo nejlepší dubnové výsledky za více než osm let, včetně Řecka, o více než 85%, UK nárůst o 43%, Belgie téměř o 33%, Portugalsko o 23% - což je výrazný výsledek s ohledem na skutečnost, že ekonomika v Portugalsku byl nižší o 8% oproti loňsku. A ve Francii poskočil prodej o 22% oproti dubnu loňského roku. Vynikající výsledky zaznamenalo v dubnu také Dánsko, které zvýšilo prodej o téměř 54%, v Irsku se prodej zvýšil o 28% a v České republice a na Slovensku o 20% v porovnání s loňským dubnem. V Německu, na nejsilnějším evropském trhu, byl prodej 8 225 vozů, což je zvýšení o téměř 12%. V průběhu prvních čtyř měsíců dosáhl podíl na trhu v Německu své nejvyšší úrovně od roku 1991. Tyto výsledky, kombinované s rekordními výsledky prvního kvartálu, přinesly za období leden-duben dvouciferný nárůst na všech evropských trzích. Mazda Motor Europe prodala celkem 100 125 vozů za první čtyři měsíce tohoto roku, což je o 25 411 vozů a o 34% více než za stejné období v loňském roce. Několik modelových řad pokračuje velmi dobře a dosáhlo vynikajících dubnových výsledků: · Mazda2 má svůj druhý nejlepší měsíc, prodalo se jí 4 039 vozů – to je o 94% více než v dubnu loňského roku – a dosáhla svého nejvyššího podílu v segmentu od svého uvedení na trh. · Mazda3 měla také svůj druhý nejlepší měsíc od svého uvedení, s prodejem 6 832 vozů dosáhla podílu v segmentu 2,3%. Od ledna bylo v Evropě již prodáno 25 000 vozů Mazda3. · Mazda6 je stále populární mezi evropskými zákazníky a s dubnovým prodejem těsně pod 8 000 vozů dosáhla podílu v segmentu 5,2%. Za první čtyři měsíce tohoto roku bylo v Evropě prodáno již téměř 33 000 vozů Mazda6. · Mazda RX-8 obsadila v dubnu 20% segmentu sportovních vozů s prodejem 1 856 vozů. · Mazda B-serie – prodej byl vyšší o téměř 24% oproti předchozímu roku. „Doplnění Mazdy3 do naší produktové řady mělo velký vliv na naše výkony od začátku tohoto roku,“ řekl Dan Morris, President a CEO Mazda Motor Europe GmbH. „S Mazdou2 pravidelně získáváme, s pokračující popularitou Mazdy6,s téměř pátou pozicí RX-8 ve svém segmentu, a s úspěchem našich zbývajících modelů, jsme v tomto roce na cestě překonat naše prodejní cíle v Evropě.“ Tisková zpráva Auto Palace Praha, k.s. Foto: Auto Palace Praha, k.s.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?