Hyundai vyrobil speciálně pro současného papeže otevřený Hyundai Santa Fe, který bude sloužit jako nový papamobil.
Předání vozu se uskutečnilo na začátku tohoto týdne na Svatopetrském náměstí během týdenní generální audience. Hyundai Santa Fe Cabrio je ve srovnání s předchozími Papamobilys o něco nižší a nahrazuje předešlé kousky od značky Mercedes-Benz.
Automobil je i užší, což usnadňuje manévrování ve stísněných prostorech a nebo při cestování na úzké silnici. Otevřené Santa Fe má dvě místa v vpředu a tři vzadu, přičemž zadní část je důkladně upravena. Vozidlo je založen na předfaceliftovaném Santa Fe a je vybaveno standardním čtyřválcovým 2,2 litrovým motorem CRDi.
K otázce, zda Hyundai hodlá vyrábět otevřený Sante Fe i pro běžnou veřejnost se výrobce vyjádřil jasně. Rozhodně se tak nestane, konkrétní vůz byl vytvořen na zakázku a se seriovou výrobou se nepočítá.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.