Přesně před třemi lety přišlo na trh Ferrari F12 Berlinetta a postupem času se dočkalo i některých vylepšení. Tím posledním je zřejmě vývoj ostřejší verze F12 M.
Jedno Ferrari F12 M totiž bylo nedávno zachyceno při testech na italských silnicích a okruhu. Automobil nesl známý design přední části, ale vzadu byla umístěna důkladná kamufláž. To naznačuje, že model by mohl dostat novou zadní část a případně přepracovaný zadní spoiler.
Zatím se vedou jen čisté spekulace o pohonu samotného F12 M, prozatimní zprávy navrhují 6,3-litrový motor V12, jenž bude naladěný na výkon nejméně 750 koní. Ferrari F12 M bude nejspíše představeno na ženevském autosalonu v roce 2016, takže lze očekávat, že se v nadcházejících měsících dozvíme mnohem víc.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.