Chrysler po delším mlčení oznámil, že ostře vypadající 300 SRT nebude prodáván na trhu v USA.
Před více než dvěma týdny jsme vás informovali o špionážních fotografiích ukazujících prototyp příštího Chrysleru 300 SRT, který se proháněl po ulicích Michiganu. Tehdy kolovaly světem zprávy, že se model vrátí ve své ostré specifikaci na trh do USA, ale bohužel se tak nestane.
V důsledku toho lze očekávat, že vysoce výkonný sedan bude prodáván pouze na trzích mimo USA. Pod kapotou se ocitne známý 6,4-litrový motor HEMI V8, jenž nabídne 485 koní a 643 Nm točivého momentu. Ten půjde na kola zadní nápravy přes 8-stupňovou automatickou převodovkou.
Vylepšený 300 SRT přinese novou přední masku chladiče, nárazníky a nové LED osvětlení. Zadní část vozu dostane dodatečně spoiler namontovaný na trupu, zadní světla se dočkají nové grafiky a chybět nebude ani dvojice výfuků.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.