Chrysler po delším mlčení oznámil, že ostře vypadající 300 SRT nebude prodáván na trhu v USA.
Před více než dvěma týdny jsme vás informovali o špionážních fotografiích ukazujících prototyp příštího Chrysleru 300 SRT, který se proháněl po ulicích Michiganu. Tehdy kolovaly světem zprávy, že se model vrátí ve své ostré specifikaci na trh do USA, ale bohužel se tak nestane.
V důsledku toho lze očekávat, že vysoce výkonný sedan bude prodáván pouze na trzích mimo USA. Pod kapotou se ocitne známý 6,4-litrový motor HEMI V8, jenž nabídne 485 koní a 643 Nm točivého momentu. Ten půjde na kola zadní nápravy přes 8-stupňovou automatickou převodovkou.
Vylepšený 300 SRT přinese novou přední masku chladiče, nárazníky a nové LED osvětlení. Zadní část vozu dostane dodatečně spoiler namontovaný na trupu, zadní světla se dočkají nové grafiky a chybět nebude ani dvojice výfuků.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.