Mostro – do černa oděná bestie, která vznikla na základě spolupráce karosárny Zagato a automobilky Maserati. Nyní se ukazuje na videu ze svého světového debutu.
Pokud jste se po spuštění následujícího videa lekli, že hřmí nebo na vás útočí rozzuřený lev, buďte v klidu. Já sám při první zaslechnutí řevu černého Monstra reagoval podobně. Masivní motor V8 s objemem 4,2 litru, který pochází z dílny Maserati. Jeho zvukový projev je více než charakteristický. Těžko soudit, jestli člověku učaruje více ten brutální řev linoucí se z dvojice koncovek výfuku, umístěných nad nenápadným zadním difuzorem. Nebo úžasný design z roku 1957, který Zagato přivedlo opět k životu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?