Testovací řidič Christian Gebhardt ze serveru Sport Auto měl možnost vzít nové Porsche Cayman GT4 na okruh Nürburgring a zajet s ním jedno rychlé kolo.
Porsche se konečně odhodlalo opět vpustit do zeleného pekla svůj nový Cayman GT4 a výsledkem je královský čas 7 minut a 40 sekund. Christian Gebhardt si silné kupé doslova vychutnal a vyždímaíl z něj posledního koně. Na Nordschleife pak byl jen o dvě sekundy pomalejší, než kolik uvádí oficiální čas publikovaný Porsche.
Doposud nejostřejší Cayman je vybaven plochým šestiválcovým 3,8-litrovým motorem o výkonu 385 koní. Pokud si snad myslíte, že už zde není prostor pro zlepšení, tak jste na omylu. Porsche totiž nedávno oznámilo, že analyzuje vyhlídky na přiostřený Cayman GT4 RS.
Ten by dostal o pár koí navíc a taktéž by dosáhl diety, díky čemuž by vůz vážil méně jak 1340 kg.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?