Testovací řidič Christian Gebhardt ze serveru Sport Auto měl možnost vzít nové Porsche Cayman GT4 na okruh Nürburgring a zajet s ním jedno rychlé kolo.
Porsche se konečně odhodlalo opět vpustit do zeleného pekla svůj nový Cayman GT4 a výsledkem je královský čas 7 minut a 40 sekund. Christian Gebhardt si silné kupé doslova vychutnal a vyždímaíl z něj posledního koně. Na Nordschleife pak byl jen o dvě sekundy pomalejší, než kolik uvádí oficiální čas publikovaný Porsche.
Doposud nejostřejší Cayman je vybaven plochým šestiválcovým 3,8-litrovým motorem o výkonu 385 koní. Pokud si snad myslíte, že už zde není prostor pro zlepšení, tak jste na omylu. Porsche totiž nedávno oznámilo, že analyzuje vyhlídky na přiostřený Cayman GT4 RS.
Ten by dostal o pár koí navíc a taktéž by dosáhl diety, díky čemuž by vůz vážil méně jak 1340 kg.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?