Testovací řidič Christian Gebhardt ze serveru Sport Auto měl možnost vzít nové Porsche Cayman GT4 na okruh Nürburgring a zajet s ním jedno rychlé kolo.
Porsche se konečně odhodlalo opět vpustit do zeleného pekla svůj nový Cayman GT4 a výsledkem je královský čas 7 minut a 40 sekund. Christian Gebhardt si silné kupé doslova vychutnal a vyždímaíl z něj posledního koně. Na Nordschleife pak byl jen o dvě sekundy pomalejší, než kolik uvádí oficiální čas publikovaný Porsche.
Doposud nejostřejší Cayman je vybaven plochým šestiválcovým 3,8-litrovým motorem o výkonu 385 koní. Pokud si snad myslíte, že už zde není prostor pro zlepšení, tak jste na omylu. Porsche totiž nedávno oznámilo, že analyzuje vyhlídky na přiostřený Cayman GT4 RS.
Ten by dostal o pár koí navíc a taktéž by dosáhl diety, díky čemuž by vůz vážil méně jak 1340 kg.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?