Porsche oznámilo, že ohledně tragické nehody Porsche Carrera GT, ve kterém zemřel i slavný herec Paul Walker, nese naplno vinu Roger Rodas.
Ten byl podle výrobce plně zodpovědný za brutální nehodu červeného Porsche Carrera GT dne 30.listopadu 2013. Již v květnu loňského roku, se Rogerova manželka Kristine rozhodla žalovat Porsche. Tehdy jej obvinila z toho, že model Carrera GT byl příčinou tragické nehody, při které její manžel a Paul Walker zemřeli.
V té době, Kristine řekl: "Carrera GT nebylo bezpečné auto, muselo dojít k výrobním vadám a výrobce se nad tím měl zamyslet". Po delší době se však ozvali právníci Porsche, jenž řekli: "smrt Rogera Rodase a všechna ostatní zranění nebo škody byly výsledkem Rogerova zavinění". Navíc, právníci pracující pro Porsche řekli, že Rodas se sám rozhodl zachovat takovým způsobem, že se vystavil sám a jiné osoby k dalším nebezpečím a rizikům.
Kromě toho, Porsche věří, že Carrera GT byla nesprávně upravena a bylo s ní zacházeno naprosto nelogicky. Pro připomenutí, když inženýři společnosti vyšetřovali vůz po nehodě, zjistili, že auto mělo nadměrně opotřebované pneumatiky.
Kristine Rodas navíc řekla, že Roger jel v době nehody maximálně 88 km / h, ale výsledek šetření byl takový, že Carrera GT jela tehdy 150 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?