Porsche oznámilo, že ohledně tragické nehody Porsche Carrera GT, ve kterém zemřel i slavný herec Paul Walker, nese naplno vinu Roger Rodas.
Ten byl podle výrobce plně zodpovědný za brutální nehodu červeného Porsche Carrera GT dne 30.listopadu 2013. Již v květnu loňského roku, se Rogerova manželka Kristine rozhodla žalovat Porsche. Tehdy jej obvinila z toho, že model Carrera GT byl příčinou tragické nehody, při které její manžel a Paul Walker zemřeli.
V té době, Kristine řekl: "Carrera GT nebylo bezpečné auto, muselo dojít k výrobním vadám a výrobce se nad tím měl zamyslet". Po delší době se však ozvali právníci Porsche, jenž řekli: "smrt Rogera Rodase a všechna ostatní zranění nebo škody byly výsledkem Rogerova zavinění". Navíc, právníci pracující pro Porsche řekli, že Rodas se sám rozhodl zachovat takovým způsobem, že se vystavil sám a jiné osoby k dalším nebezpečím a rizikům.
Kromě toho, Porsche věří, že Carrera GT byla nesprávně upravena a bylo s ní zacházeno naprosto nelogicky. Pro připomenutí, když inženýři společnosti vyšetřovali vůz po nehodě, zjistili, že auto mělo nadměrně opotřebované pneumatiky.
Kristine Rodas navíc řekla, že Roger jel v době nehody maximálně 88 km / h, ale výsledek šetření byl takový, že Carrera GT jela tehdy 150 km / h.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.