Porsche oznámilo, že ohledně tragické nehody Porsche Carrera GT, ve kterém zemřel i slavný herec Paul Walker, nese naplno vinu Roger Rodas.
Ten byl podle výrobce plně zodpovědný za brutální nehodu červeného Porsche Carrera GT dne 30.listopadu 2013. Již v květnu loňského roku, se Rogerova manželka Kristine rozhodla žalovat Porsche. Tehdy jej obvinila z toho, že model Carrera GT byl příčinou tragické nehody, při které její manžel a Paul Walker zemřeli.
V té době, Kristine řekl: "Carrera GT nebylo bezpečné auto, muselo dojít k výrobním vadám a výrobce se nad tím měl zamyslet". Po delší době se však ozvali právníci Porsche, jenž řekli: "smrt Rogera Rodase a všechna ostatní zranění nebo škody byly výsledkem Rogerova zavinění". Navíc, právníci pracující pro Porsche řekli, že Rodas se sám rozhodl zachovat takovým způsobem, že se vystavil sám a jiné osoby k dalším nebezpečím a rizikům.
Kromě toho, Porsche věří, že Carrera GT byla nesprávně upravena a bylo s ní zacházeno naprosto nelogicky. Pro připomenutí, když inženýři společnosti vyšetřovali vůz po nehodě, zjistili, že auto mělo nadměrně opotřebované pneumatiky.
Kristine Rodas navíc řekla, že Roger jel v době nehody maximálně 88 km / h, ale výsledek šetření byl takový, že Carrera GT jela tehdy 150 km / h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.