Jeden divák zemřel při hrozivě vypadající nehodě na Nürburgringu Nordschleife během závodu šampionátu VLN Endurance.
Za volantem závodního Nissanu GT-R Nismo GT3 seděl Jann Mardenborough, který se ve vysoké rychlosti s automobilem vznesl do vzduchu a přeletěl přes plot. Při nárazu bylo zraněno hned několik diváků, z nichž jeden bohužel zemřel. "I přes okamžitou lékařskou pomoc na okruhu se nevedlo diváka oživit", uvedli organizátoři závodu.
Sama automobilka Nissan vše komentovala - "Dnešní akce byla tragédie. Všichni jsme hluboce šokováni a zarmouceni těmito událostmi a naše bezprostřední myšlenky jdou na památku zemřelého, dalších zraněných a jejich rodin a přátel. "
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.