Na závodní okruhy se chce vydat mnoho výrobců, chybět nebude ani Mercedes-Benz se svým ostrým náčiním v podobě AMG GT3.
Ten se sice ještě světu nepředstavil, ale díky návrháři s přezdívkou rc82 workchop můžeme vidět, že výsledný produkt Mercedesu by mohl stát za to. Na snímku je zachycen pohled na zadní část stroje, která se vyznačuje masivním křídlem, novým difuzorem pro zadní nárazník a bílo-černou povrchovou úpravou karoserie.
Mercedes-AMG GT3 by mohl být poháněn stejným twin-turbo 4,0-litrovým osmiválcovým motorem, který pohání obyčejné AMG GT. Oproti němu však dostane o něco vyšší výkon, v základu přitom motor produkuje výkon 462 koní a 600 Nm točivého momentu. Motor je napojen na sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku a možná i proto dovede AMG GT zrychlit z 0 na 100 km/h za 4 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 304 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?