Na závodní okruhy se chce vydat mnoho výrobců, chybět nebude ani Mercedes-Benz se svým ostrým náčiním v podobě AMG GT3.
Ten se sice ještě světu nepředstavil, ale díky návrháři s přezdívkou rc82 workchop můžeme vidět, že výsledný produkt Mercedesu by mohl stát za to. Na snímku je zachycen pohled na zadní část stroje, která se vyznačuje masivním křídlem, novým difuzorem pro zadní nárazník a bílo-černou povrchovou úpravou karoserie.
Mercedes-AMG GT3 by mohl být poháněn stejným twin-turbo 4,0-litrovým osmiválcovým motorem, který pohání obyčejné AMG GT. Oproti němu však dostane o něco vyšší výkon, v základu přitom motor produkuje výkon 462 koní a 600 Nm točivého momentu. Motor je napojen na sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku a možná i proto dovede AMG GT zrychlit z 0 na 100 km/h za 4 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 304 km / h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.