Po předvčerejším představení závodního Ferrari 488 GTBX se máme možnost podívat na počítačové kresby otevřeného Ferrari 488 GTB Spider.
Virtuální 488 GTB Spider má na starosti X-Tomi Design. Maďarský návrhář jednoduše vzal uzavřenou verzi, odstranil jí střechu a tím jeho úpravy skončili, jak jednoduché že? Přidal vzpěry za opěrkami hlavy a jinak se žádné změny nekonaly.
Vzhledem k tomu, že se jedná o nástupce populárního Ferrari 458 Italia, počítá se s tím, že na trh časem opravdu dorazí otevřený Spider. Italia se taktéž vyráběla ve verzi bez pevné střechy a okruhové aktivity jí taky nebyly cizí. Pro připomenutí, Ferrari 458 Italia Spider má hliníkovou skládací pevnou střechu, kterou lze stáhnout a zatáhnout za pouhých 14 sekund. Její výrobu má na starosti německá firma Webasto AG.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.