Po předvčerejším představení závodního Ferrari 488 GTBX se máme možnost podívat na počítačové kresby otevřeného Ferrari 488 GTB Spider.
Virtuální 488 GTB Spider má na starosti X-Tomi Design. Maďarský návrhář jednoduše vzal uzavřenou verzi, odstranil jí střechu a tím jeho úpravy skončili, jak jednoduché že? Přidal vzpěry za opěrkami hlavy a jinak se žádné změny nekonaly.
Vzhledem k tomu, že se jedná o nástupce populárního Ferrari 458 Italia, počítá se s tím, že na trh časem opravdu dorazí otevřený Spider. Italia se taktéž vyráběla ve verzi bez pevné střechy a okruhové aktivity jí taky nebyly cizí. Pro připomenutí, Ferrari 458 Italia Spider má hliníkovou skládací pevnou střechu, kterou lze stáhnout a zatáhnout za pouhých 14 sekund. Její výrobu má na starosti německá firma Webasto AG.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.