Nedávno jsme vám zde ukazovali výhru Tesly Model S P85D nad americkým muscle carem Dodgem Challanger, jenže dnes je tu další video, kde už Tesla tolik nedominovala.
Novým soupeřem se stal Mercedes E63 AMG S 4Matic s výkonem 557 koní. To je sice o něco méně než má Tesla, jenže oba vozy mají k dispozici maximální výkon téměř ihned, a to je pro Teslu problém. Na videu sice výsledek souboje vypadná předem daný, jenže Mercedes by v případě dráhy delší o 100 metrů s přehledem vyhrál.
Video stojí za zhlédnutí, Model S P85D sice díky zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,1 sekundy Mercedes předčil, jenže po krátkém čase se ukáže, že E63 AMG S 4Matic není zas tak pomalý, jak by se díky nižšímu výkonu mohlo zdát...
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.