Věděli jste o tom, že německá automobilka je i hodně populárním výrobcem párků? V roce 2014 dokonce prodala více párků než aut, což je slušný výsledek.
V roce 2014 se konkrétně vyrobilo, prodalo (a snědlo?) 7,8 milionu kusů balení párků, což je obdivuhodné číslo vzhledem k tomu, že za stejný rok vyrobil Volkswagen "jen" 6,1 milionu vozidel. Kdo by snad byl překvapený tím, že německý prestižní výrobce vyrábí párky, věřte, že to není vše.
Krom nich vyrábí i dost dobrý kečup, kterého za loňský rok vytvořil necelých 537 tun. Obě pochutiny vyrábí Volkswagen už dlouhá léta a za poslední roky jejich produkce výrazně roste. Samozřejmě, že hlavní odbytiště párků a kečupu jsou kantýny v továrnách Volkswagen, zbytek produkce jde do obchodů k běžným spotřebitelům. Mimochodem, mezi spotřebiteli vede párek Currywurst, což je párek s kořením kari.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.