Věděli jste o tom, že německá automobilka je i hodně populárním výrobcem párků? V roce 2014 dokonce prodala více párků než aut, což je slušný výsledek.
V roce 2014 se konkrétně vyrobilo, prodalo (a snědlo?) 7,8 milionu kusů balení párků, což je obdivuhodné číslo vzhledem k tomu, že za stejný rok vyrobil Volkswagen "jen" 6,1 milionu vozidel. Kdo by snad byl překvapený tím, že německý prestižní výrobce vyrábí párky, věřte, že to není vše.
Krom nich vyrábí i dost dobrý kečup, kterého za loňský rok vytvořil necelých 537 tun. Obě pochutiny vyrábí Volkswagen už dlouhá léta a za poslední roky jejich produkce výrazně roste. Samozřejmě, že hlavní odbytiště párků a kečupu jsou kantýny v továrnách Volkswagen, zbytek produkce jde do obchodů k běžným spotřebitelům. Mimochodem, mezi spotřebiteli vede párek Currywurst, což je párek s kořením kari.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?