Faceliftovaný Ford Focus ST se objevil na internetu v dosti zajímavé karosářské verzi. Jedná se o kombi verzi, která je ovšem přepracována do podoby vozu určeného k natáčení.
Vůz jsme mohli už jednou spatřit na festivalu rychlosti Goodwood Festival of Speed v roce 2014, Pryč jsou třetí zadní boční okna a zadní výklopné dveře. Vůz získal malou ložnou plochu, na kterou bylo instalováno sportovní otočné sedadlo s držákem na kameru a další potřebné vybavení. Při pohledu na přiložené fotografie to nevypadá vůbec zle, svezení na zadním sedadle by mohlo být hodně zajímavou záležitostí.
Zvláštní Focus ST dostal centrální výfukové potrubí a krásná litá kola, mezi další změny pak patří další světla namontovaná pod zadním nárazníkem, zatímco střední část zadního okna z plexiskla lze otevřít posunutím doleva / doprava. Zdroj neuvádí, co se nachází pod kapotou, ostrá verze Focusu ST se však nabízí jen 2,0-litrovým 4-válcem EcoBoost o výkonu 250 koní a 360 Nm nebo s naftovým motorem 2,0 TDCi o výkonu 185 koní a točivém momentu 400 Nm.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.