Podle britských médií by společnost Audi chtěla koupit označení Q2 a Q4. Potíž však tkví v tom, že tyto dvě zkratky už používá koncern Fiat.
Někteří z vás jistě znají modely italské značky Alfa Romeo, jako byl například sedan 164 Q4 či 159 Q4. Současně toto označení používá i nové Maserati Quattroporte, což je pro Audi víc než velký problém. Koncern Fiat se prostě označení s písmeny Q nechce vzdát a nedá ho jen tak zadarmo. Audi se navíc nechala slyšet, že touží vyrábět modely Q1 až Q9, což bude asi problém.
Audi má velký zájem o koupi práv k užívání jména pro jejich dvojici nových modelů. Kdo zná produkci Audi, ten již jistě ví, že model Q4 by vycházel z modelu A4 a malá Q2 by byla pro změnu modelem velikostně mezi Q1 a Q3. Generální ředitel společnosti Sergio Marchionne k celé věci řekl, že označení zkrátka nechce prodat. Uvidíme však časem, zda se nenechá zlomit nabídkami Audi.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?