Podle britských médií by společnost Audi chtěla koupit označení Q2 a Q4. Potíž však tkví v tom, že tyto dvě zkratky už používá koncern Fiat.
Někteří z vás jistě znají modely italské značky Alfa Romeo, jako byl například sedan 164 Q4 či 159 Q4. Současně toto označení používá i nové Maserati Quattroporte, což je pro Audi víc než velký problém. Koncern Fiat se prostě označení s písmeny Q nechce vzdát a nedá ho jen tak zadarmo. Audi se navíc nechala slyšet, že touží vyrábět modely Q1 až Q9, což bude asi problém.
Audi má velký zájem o koupi práv k užívání jména pro jejich dvojici nových modelů. Kdo zná produkci Audi, ten již jistě ví, že model Q4 by vycházel z modelu A4 a malá Q2 by byla pro změnu modelem velikostně mezi Q1 a Q3. Generální ředitel společnosti Sergio Marchionne k celé věci řekl, že označení zkrátka nechce prodat. Uvidíme však časem, zda se nenechá zlomit nabídkami Audi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.