Ostrých rodiných kombíku není nikdo dost, a tak francouzský server virtuel-car.fr zveřejnil nový ostrý Cadillac CTS-V v provedení Wagon.
Jedná se sice o pouhý koncepční návrh vytvořený za pomoci počítačových programů, ale CTS-V Wagon nevypadá vůbec zle. Dostupný je jen jeden snímek, ale i to nebrání představě, že by je mohli příznivci značky oblíbit. Koncem minulého roku představený CTS-V Sedan má agresivní exteriér a hromadu aerodynamických doplňků. Můžeme také vidět přední blatník s mohutnými otvory pro přívod vzduchu a spoiler na víku zavazadlového prostoru.
Pokud by se kombík dostal do výroby, zcela jistě by dostal naprosto stejnou motorizaci jako sedan. Tou je přeplňovaný 6,2-litrový motor V8, který poskytuje 640 koní a 855 Nm točivého momentu. To umožňuje sedanu zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy a vůz se rozjede až na 322 km / h.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?