Ostrých rodiných kombíku není nikdo dost, a tak francouzský server virtuel-car.fr zveřejnil nový ostrý Cadillac CTS-V v provedení Wagon.
Jedná se sice o pouhý koncepční návrh vytvořený za pomoci počítačových programů, ale CTS-V Wagon nevypadá vůbec zle. Dostupný je jen jeden snímek, ale i to nebrání představě, že by je mohli příznivci značky oblíbit. Koncem minulého roku představený CTS-V Sedan má agresivní exteriér a hromadu aerodynamických doplňků. Můžeme také vidět přední blatník s mohutnými otvory pro přívod vzduchu a spoiler na víku zavazadlového prostoru.
Pokud by se kombík dostal do výroby, zcela jistě by dostal naprosto stejnou motorizaci jako sedan. Tou je přeplňovaný 6,2-litrový motor V8, který poskytuje 640 koní a 855 Nm točivého momentu. To umožňuje sedanu zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy a vůz se rozjede až na 322 km / h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.