Německý hybridní supersport BMW i8 byl tento týden jmenován autem roku, konkrétně britským magazínem Top Gear.
Podle hlavního editora časopisu Charlieho Turnera, je BMW i8 milníkem v análech automobilové historie a přináší vzrušující a pozitivní budoucnost. "Je to ten druh auta, který bychom měli oslavovat, je krásnou vizí budoucnosti, která se zobrazuje v tady a teď."
Model i8 má plug-in hybridní pohon, který se skládá z 1,5-litrového TwinPower Turbo tříválcového motoru, elektromotoru a lithium-iontových baterií. To umožňuje, aby model mohl mít kombinovaný maximální výkon 362 koní, který umožňuje, aby zrychlil z 0-100kmh za 4,4 sekundy a dostal se až na elektronicky omezenou maximální rychlost 250 km / h.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?