Díky velkému úspěchu crossoveru C4 Cactus plánuje výrobce navýšení jeho výroby a tím se zároveň naskytne další pracovní uplatnění pro zájemce o práci.
Extravagantní Citroën C4 Cactus se stal doslova hitem a zákazníci ho kupují s takovou vervou, že španělský server La Tribuna de Automocion informuje, že výrobce musí přidat další směny. Výroba C4 Cactus v továrně Villaverde bude probíhat mimořádně i během čtyř listopadových sobot a i přes to, že se model teprve usazuje na světových trzích, momentální kapacita továrny nestíhá pokrýt poptávku.
Výkonný ředitel madridské továrny Villaverde Jose Carlos Robredo prozradil "Až se bude automobil prodávat v celé Evropě, jeho denní produkce má vzrůst o další pětinu". Analytici navíc předpokládají, že se ročně prodá minimálně 50.000 až 100 tisíc kusů C4 Cactus. Kapacita závodu Villaverde přitom činí 200.000 vozů ročně, takže snad se enormní zájem zákazníků podaří uspokojovat.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?