Díky velkému úspěchu crossoveru C4 Cactus plánuje výrobce navýšení jeho výroby a tím se zároveň naskytne další pracovní uplatnění pro zájemce o práci.
Extravagantní Citroën C4 Cactus se stal doslova hitem a zákazníci ho kupují s takovou vervou, že španělský server La Tribuna de Automocion informuje, že výrobce musí přidat další směny. Výroba C4 Cactus v továrně Villaverde bude probíhat mimořádně i během čtyř listopadových sobot a i přes to, že se model teprve usazuje na světových trzích, momentální kapacita továrny nestíhá pokrýt poptávku.
Výkonný ředitel madridské továrny Villaverde Jose Carlos Robredo prozradil "Až se bude automobil prodávat v celé Evropě, jeho denní produkce má vzrůst o další pětinu". Analytici navíc předpokládají, že se ročně prodá minimálně 50.000 až 100 tisíc kusů C4 Cactus. Kapacita závodu Villaverde přitom činí 200.000 vozů ročně, takže snad se enormní zájem zákazníků podaří uspokojovat.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?