Audi A1 je zřejmě prodejním trhákem, jak jinak si vysvětlit fakt, že se jej ke včerejšku vyrobilo už 500 tisíc.
Vůz sjel z montážní linky v Bruselu a A1 obdrželo červený lak karoserie Misano a sportovní paket S line. Automobil je určen pro jednoho zákazníka v Německu, který si do své "ájedničky" zvolil 1,4-litrový motor TFSI.
Kromě důležitého výrobního milníku Audi odhalilo také řadu statistik o modelu A1. Podle jejich výzkumu, jsou za top trhy považovány Německo, Spojené království a Francie. Společnost také říká, že 80% kupujících se k Audi pravidelně vrací a 69% si koupilo A1ku s manuální převodovkou.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?