Italský výrobce aut Fiat se potýká s nízkou poptávkou městského modelu Panda. Bude tak muset odstavit výrobu a v dlouhodobém horizontu se zřejmě nevyhne propouštění.
Pandí krize, i tak by jsme to mohli nazvat. Dříve velmi oblíbené mini do města se poslední dobou špatně prodává. Především proto, že se kategorie městských vozů rozšířila a v poslední době jsou kladeny důrazy na lákavý vzhled, moderní výbavu a nutnou dávku úprav dle přání zákazníka.
To však Fiat Panda ve směs nemohla splnit. Je sice nadprůměrně velká, ale chybí jí ten moderní střih. Změnu by mohla udělat Panda Cross, která bude navazovat na legendární Pandy s pohonem všech kol. Avšak v mezidobí, se situaci nějak vyřešit musí. Fiat tak odstaví výrobu.
Výrobní linky ve městě Pomiglianu budou nečinně stát od 16. do 27. října. Je to další z opatřeních automobilky. Zastavení výroby Pandy, předcházela odstávka výrobního závodu v Srbsku, kde se vyrábí Fiat 500L, který se v poslední době také netěší prodejních úspěchů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.