Úřady pro mapování trestní činnosti v USA spolu s informačním centrem NCIC zveřejnili výsledky výzkumu, který ukazuje, jaká auta se nejvíce kradou za území celé Ameriky.
Pokud by jste se stali obyvateli kteréhokoliv státu v USA, pak si rozhodně pro denní dojíždění do práce nepořizujte vůz japonské výroby. Japonský výrobce Honda totiž obsadil hned první dvě příčky, a to není zrovna málo, vezme li v úvahu počet domácích výrobců v USA.
Pro doplnění, většina ukradených vozů není nejnovějšího data, jedná se spíše o roky výroby v průběhu devadesátých let. I tak je v tabulce u každé značky uveden počet ukradených kusů za poslední rok, a z těch jasně vyplívá, že krádeže vozidel nejsou tak na ústupu, jak to vypadá.
1.
Honda Accord (53,995)
2.
Honda Civic (45,001)
3.
Chevrolet Pickup (Full Size) (27,809)
4.
Ford Pickup (Full Size) (26,494)
5.
Toyota Camry (14,420)
6.
Dodge Pickup (Full Size) (11,347)
7.
Dodge Caravan(10,911)
8.
Jeep Cherokee/Grand Cherokee (9,272)
9.
Toyota Corolla (9,010)
10.
Nissan Altima (8,892)
zdroj: insurancenewsnet.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.