Přinášíme vám videozáznam z jednoho parkovacího pokusu, na kterém se majitel velkého pick-upu snaží zaparkovat do úzkého místa a výsledek je ke zhlédnutí.
Každý z nás někdy nadává na ostatní parkující řidiče, že dělají moc velké/malé mezery, kam se parkují přes vyhrazené parkovací pruhy a někoho to dokáže pekelně naštvat. Další experti parkují svá luxusní vozidla na vyhrazených místech pro invalidy, i když invalidé to někdy skutečně nejsou.
My vám přinášíme video, kde je zachycen na kamerovém systému řidič, jenž se pořádně na ostatní parkující pořádně naštval a poničil zaparkovaný velký Hyundai. Z počátku parkování byl řidič v klidu a zkoušel s velkým pick-upem místo přesně vyměřit a zajet do něj. Po delší době to však vzdal a jako odplatu za nepřesně zaparkovaný vůz do něj svým pick-upem narazil.
zdroj: Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.