Nejnovější generace Mercedesu třídy S je doslova přecpaná různými technologiemi, kam se řadí i systém automatického řízení Steering Assist.
Tak jako ostatní systémy, využívající pro jízdu v pruhu čidla v přední části nárazníku, je potřena při jízdě držet alespoň jednou rukou volant. Jeden z majitelů však zveřejnil video, kde názorně ukazuje, jak se dá systém obejít za pomoci plechovky s nápojem. Majitel na volant svého Mercedesu S 500 přilepil lepící páskou plechovku, která svou vahou vlatně připomíná řidičovu ruku.
Samozřejmě je jasné, že se řidič dopustil přestupku, protože systém nenahrazuje plně řidičovo řízení a ani podle současné legislativy to není možné. Systém Steering Assist sleduje podélné i příčné pohyby vozidla při rychlostech až 200 km/h, kdy jízdu v pruhu udržuje dle pruhů na vozovce. Nové eSko si poradí i bez vodících čar, v tu chvíli sleduje jako orientační bod jeducí vozidla před sebou.
zdroj: Youtube, worldcarfans.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?