Jaký smysl má třídveřový Crossover? Pro Range Rover je model Evoque trefou do černého, tak proč by to nemohla zkusit tuzemská Škodovka?
Není to praktické, mnohým se to i hnusí, tak proč má třídveřový croossover v podobě Range Roveru Evoque takový úspěch? Bude to snad jeho jedinečnost? To asi ne. Zatím jsou na trhu dva crossovery s třemi dveřmi. Jedním je již zmíněný Evoque, kterému se náramně daří, druhý je Mini Paceman.
A zrovna Paceman je ukázkou, jak ošemetné je, zabrousit do extravagantních vod a dovolit si vyrábět třídveřový crossover. Paceman totiž neslaví prodejní úspěchy, ba naopak. Však se již ani nepočítá s nástupcem. Tak proč by se do tohoto riskantního „podniku“ měla pouštět Škoda?
Ta ovšem nepotvrdila, že by něco takového plánovala. Jedná se jen o grafickou úpravu klasického pětidveřového Yetiho, rukou Theo China. Díky tomu však můžeme mít představu, jak by takový Yeti 3D vypadal.
Je téměř jasné, že by se nedočkal úspěchu a příliš velké množství zákazníků by neoslovil. Takže zřejmě zůstane jen na těchto obrázcích. Co si o Yetim ve třídveřové karoserii myslíte vy? Napište nám to do komentářů.
Zdroj: theophiluschin.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.