Jaký smysl má třídveřový Crossover? Pro Range Rover je model Evoque trefou do černého, tak proč by to nemohla zkusit tuzemská Škodovka?
Není to praktické, mnohým se to i hnusí, tak proč má třídveřový croossover v podobě Range Roveru Evoque takový úspěch? Bude to snad jeho jedinečnost? To asi ne. Zatím jsou na trhu dva crossovery s třemi dveřmi. Jedním je již zmíněný Evoque, kterému se náramně daří, druhý je Mini Paceman.
A zrovna Paceman je ukázkou, jak ošemetné je, zabrousit do extravagantních vod a dovolit si vyrábět třídveřový crossover. Paceman totiž neslaví prodejní úspěchy, ba naopak. Však se již ani nepočítá s nástupcem. Tak proč by se do tohoto riskantního „podniku“ měla pouštět Škoda?
Ta ovšem nepotvrdila, že by něco takového plánovala. Jedná se jen o grafickou úpravu klasického pětidveřového Yetiho, rukou Theo China. Díky tomu však můžeme mít představu, jak by takový Yeti 3D vypadal.
Je téměř jasné, že by se nedočkal úspěchu a příliš velké množství zákazníků by neoslovil. Takže zřejmě zůstane jen na těchto obrázcích. Co si o Yetim ve třídveřové karoserii myslíte vy? Napište nám to do komentářů.
Zdroj: theophiluschin.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?