Pamatujete si na náš nedávný článek o soutěži, ve které čekala velká suma peněz na toho, kdo se dokáže za pomoci PC dostat do vozu Tesla Model S?
Na pekingské konferenci SyScan, která právě probíhá, se to pár hackerům podařilo a do Modelu S se opravdu dostali. Díky tomu na ně čeká suma 10 tisíc dolarů, která půjde konkrétně lidem z firmy Qihoo 360 Technology. Její lidé byli schopni vůz odemknout a nastartovat! Dokonce v něm za pomocí počítače dokázali ovládat hlavní palubní funkce.
Společnost Tesla se už k celé záležitosti vyjádřila a prohlásila, že podporuje myšlenku vývojářů dostat se do vozidla a najít nedostatky v jeho zabezpečení. Zároveň ale prohlásila, že společnost tuto soutěž oficiálně nepořádá a nemá s ní nic společného. I proto možná doufá, že počítačový maniaci zachovají dekorum a svoje "umění" nebudou vůči Tesle zneužívat.
Zdroj: Carscoops.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.