V roce 2016 dorazí na trh třetí generace vlajkové lodi společnosti Škoda s názvem Superb a včera se objevila informace o tom, že bude údajně nabízena jako hybridní varianta.
Pokud tomu opravdu tak bude, nový Superb se stane prvním vozem české výrobce s hybridní technologií. Neznámý zdroj uvedl pro magazín Auto Express zprávu, že přístí Superb převezme techniku z nedávno uvedené osmé generace Volkswagenu Passat a zřejmě dostane pod svou kapotu přeplňovaný zážehový motor motor o objemu 1,4 litru TSI společně s elektromotorem, kdy se celkový výkon vyšplhá na 211 koní.
Podle další zprávy přijde příští generace modelu s naprosto svěžím designem a novými technologiemi. Nový Superb tak bude i nadále vlajková loď značky a opět se jej dočkáme jak ve vezi sedan, tak i v rodinnějším provedení Combi. Už teď je patrné, že Superb III bude silně ovlivněn novým Passatem, vůz se více rozšíří a dostane výrazný design karoserie.
Zdroj: Auto Express
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.