V roce 2013 se Chevrolet na autosalonu v Detroitu pochlubil sedmou generací populárního modelu Corvette a později uvedl i verze Convertible a C7.R.
O to víc je zarážející zpráva, že u Chevroletu se prý už rozjel vývoj osmé generace. To v rozhovoru pro deník Detroit Free Press potvrdil i viceprezident a šéf vývoje, nákupů a zásobování, kterým je samotný Mark Reuss. K osmé generaci zatím nejsou známy žádné informace, natož pak rok, kdy se nové Vette objeví.
Zajímavostí je však to, že silniční ostrá verze Z06 se ke svým majitelům dostane až na přelomu roku 2014/2015 a současní zákazníci mohou být zmateni z toho, zda si nekoupili něco, co za krátký čas bude „minulou generací“. V rozhovoru ještě Reuss řekl, že v automobilce počítají u osmé Corvetty i s hybridní nebo dokonce plně elektrickou verzí.
Zdroj: Chevrolet
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.