Společnost Audi se definitivně rozhodla, že nová generace ostré Audi RS3 si nakonec vezme velké procento společných znaků od nedávno představeného konceptu A3 ClubSport.
Audi A3 Clubsport je vlastně pohled do budoucnosti, jak bude vypadat nová RS3ka. Další generace malé německé rakety se dočká zcela jistě dvoulitrového turbomotoru s pětiválci, který by mohl poskytovat výkon kolem 408 koní. Bestiálních 600 koní v podobě koncepční verze ClubSport tedy rozhodně nečekejte. Nové Audi RS3 se představí nepozději v tomto roce jako sedan a chybět mu nebude pohon všech kol quattro.
S motorem o objemu 2.5 TFSI by měla standardně spolupracovat 7-rychlostní S tronic převodovka S tronic, s níž bych vůz měl dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h kolem 4 vteřin. Očekávaná premiéra je naplánována na letošní ročník pařížského autosalonu, do prodeje vstoupí nejrychlejší model v řadě počátkem roku 2015.
Zdroj: motoring.com.au
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?