Na ženevském autosalonu byl poprvé na veřejnosti představen zajímavý koncept na bázi modelu Thesis..
Po dřívějším zveřejnění fotografií se nyní dostaly na povrch i informace o použitém motoru v tomto konceptu, jedná se o šestiválec o objemu 3,0 litru a výkonu 169 kW/230 k. Automobil těžký 2030 kg s ním zrychlí za 9,2 s na 100 km/h a vyvine maximální rychlost 230 km/h. Označení dostal tento prototyp podle tradice jako „Stola S85“ podle 85. výročí vzniku malé italské automobilky. Podle tvůrců a konstruktérů je tato limuzína levnější a dostupnější italskou alternativou německého Maebachu.
V interiéru vozu najdeme ojedinělou kombinaci barevných odstínů ve vínové barvě, potahové materiály se blíží jemné plyšové látce, luxus dotváří dřevěné detaily. V zadní části nejdeme dvě plně nastavitelná samostatná křesla potažená kůží, vše je přizpůsobeno maximálnímu pohodlí pro cestující. Foto: Archiv
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.