Na ženevském autosalonu byl poprvé na veřejnosti představen zajímavý koncept na bázi modelu Thesis..
Po dřívějším zveřejnění fotografií se nyní dostaly na povrch i informace o použitém motoru v tomto konceptu, jedná se o šestiválec o objemu 3,0 litru a výkonu 169 kW/230 k. Automobil těžký 2030 kg s ním zrychlí za 9,2 s na 100 km/h a vyvine maximální rychlost 230 km/h. Označení dostal tento prototyp podle tradice jako „Stola S85“ podle 85. výročí vzniku malé italské automobilky. Podle tvůrců a konstruktérů je tato limuzína levnější a dostupnější italskou alternativou německého Maebachu.
V interiéru vozu najdeme ojedinělou kombinaci barevných odstínů ve vínové barvě, potahové materiály se blíží jemné plyšové látce, luxus dotváří dřevěné detaily. V zadní části nejdeme dvě plně nastavitelná samostatná křesla potažená kůží, vše je přizpůsobeno maximálnímu pohodlí pro cestující. Foto: Archiv
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.