Zloději aut jsou s postupem času stále vynalézavější a vymýšlejí stále nové a nové techniky, jak ukrást a následně nechat „zmizet“ kradený vůz.
Nejnovějším případem je jeden rumunský zloděj aut, jehož nápad, jak propašovat nové BMW X6 do zahraničí by si zasloužil velké ohodnocení. Zdá se, že krádeže aut už nejsou co bývali a způsob, jakým mizí vozidla z daného státu do zahraničí se opět o něco zdokonalil. Rumunský zloděj totiž ukradl nové BMW X6 a způsob jeho přepravy doslova zarazil celníky v Maďarsku.
Novou X6ku šikovný zlodějíček rozebral jak jen to šlo a celý vůz pečlivě vyskládal po dílech do připravené staré dodávky Volkswagen LT se ztmavenými skly. Po naložení řidič projel s kradeným X6 přes hranice Itálie, Rakouska, Slovinska a až na hranicích Maďarska se celníkům při běžné kontrole něco nezdálo a na zloděje s rozloženým X6 v „kufru“ si důkladně posvítili.
Při následné kontrole se zjistilo, že díly z vozu jsou dle označení a VIN kódu hlášeny jako kradené, což znamenalo, že se jedná o dotyčný kradený vůz. O osudu pachatele už zdroj neinformuje, ale jistě už není na svobodě.
Zdroj: Police.hu přes jalopnik.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.