Jaguar potvrdil, že navzdory tomu, co nabízejí konkurenti, britský výrobce nebude nabízet pohon všech kol pro své výkonné „sporťáky“.
Ne, Jaguar se bude držet klasiky. Čtyřkolka do sporťáku prostě nepatří. Technický specialista Jaguaru, Tim Clark se nechal slyšet, že vývoj má jiné priority, než vyvíjet pohon všech kol pro své sportovní modely. "Sportovní vozy s pohonem všech kol, jezdí velmi odlišným způsobem. A to není ta cesta, kterou jsme chtěli jít s modelem R Coupé, "řekl.
Již po mnoho let, Audi nebo Porsche nabízí u svých výkonných vozů pohon všech kol. Nedávno se touto cestou vydal také Mercedes-Benz a začal nabízet svůj systém 4MATIC pro některé ze svých modelů, které mají tradičně pohon zadních kol.
Ačkoli Jaguar pohon všech kol pro sportovní kupé a kabriolety neplánuje, musíme zmínit připravované modely, které se zřejmě, bez pohonu všech kol neobejdou. Je pravděpodobné, že například sedan XE nebo crossover C-X17 tento typ pohonu dostanou.
Zdroj: caradvice.com.au
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?