Jaguar potvrdil, že navzdory tomu, co nabízejí konkurenti, britský výrobce nebude nabízet pohon všech kol pro své výkonné „sporťáky“.
Ne, Jaguar se bude držet klasiky. Čtyřkolka do sporťáku prostě nepatří. Technický specialista Jaguaru, Tim Clark se nechal slyšet, že vývoj má jiné priority, než vyvíjet pohon všech kol pro své sportovní modely. "Sportovní vozy s pohonem všech kol, jezdí velmi odlišným způsobem. A to není ta cesta, kterou jsme chtěli jít s modelem R Coupé, "řekl.
Již po mnoho let, Audi nebo Porsche nabízí u svých výkonných vozů pohon všech kol. Nedávno se touto cestou vydal také Mercedes-Benz a začal nabízet svůj systém 4MATIC pro některé ze svých modelů, které mají tradičně pohon zadních kol.
Ačkoli Jaguar pohon všech kol pro sportovní kupé a kabriolety neplánuje, musíme zmínit připravované modely, které se zřejmě, bez pohonu všech kol neobejdou. Je pravděpodobné, že například sedan XE nebo crossover C-X17 tento typ pohonu dostanou.
Zdroj: caradvice.com.au
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.