Americký magazín Car and Driver informoval, že příští generace Audi RS4 se dočká bohužel menšího motoru, a to rovnou o objemu 3.0 litru.
Místo klasického osmiválce o objemu 4.2 litru tak pod její kapotou najdeme „pouze“ šestiválec, který svým objemem bude budit spíše posměch než respekt. Vždyť i tuzemská Škoda Superb má v nejvyšší specifikaci motor o objemu 3.6 TFSI..
Magazín také dále prozradil, že změny se dočká i větší sourozenec Audi RS5, takže otázkou zůstává, zda se fanoušci značky raději nepřesunou ke konkurenci. Aby toho nebylo málo, i nejsportovnější model v nabídce, kterým je Audi R8, se ve své druhé generaci taktéž dočká výměny motoru a zkuste hádat, zda bude nová motorizace objemnější či naopak menší.
Současný trend automobilek v podobě downsizingu tak dopadl i na prestižní německou automobilku a časy, kdy německé prémiové vozy mohly na silnicích strašit konkurenci svými nápisy V10, V8 a různými kombinacemi objemů, jsou zdá se už pryč.
zdroj: Audi, Car & DriverMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.