Místo klasického osmiválce o objemu 4.2 litru tak pod její kapotou najdeme „pouze“ šestiválec, který svým objemem bude budit spíše posměch než respekt. Vždyť i tuzemská Škoda Superb má v nejvyšší specifikaci motor o objemu 3.6 TFSI..
Magazín také dále prozradil, že změny se dočká i větší sourozenec Audi RS5, takže otázkou zůstává, zda se fanoušci značky raději nepřesunou ke konkurenci. Aby toho nebylo málo, i nejsportovnější model v nabídce, kterým je Audi R8, se ve své druhé generaci taktéž dočká výměny motoru a zkuste hádat, zda bude nová motorizace objemnější či naopak menší.
Současný trend automobilek v podobě downsizingu tak dopadl i na prestižní německou automobilku a časy, kdy německé prémiové vozy mohly na silnicích strašit konkurenci svými nápisy V10, V8 a různými kombinacemi objemů, jsou zdá se už pryč.