Na letošním ročníku autosalonu v Ženevě si svou světovou premiéru odbylo nové Audi TT, které sklidilo docela velký úspěch.
Nyní se ale známý počítačový úpravce Theophilus Chin rozhodl, že zkusí navrhnout, jak by mohla vypadat čtyřdvéřová verze nového TT. Ze sportovního kupé se tak rázem stalo malé rodinné sportovní vozidlo, jen svou podobou nemá daleko k větším sourozencům A5 Sportback či A7.
Theophilus Chin umí udělat někdy opravdu zajímavé úpravy a je nutné poznamenat, že Audi by o této verzi mohlo s klidným svědomím začít přemýšlet. Doplnila by tak další mezeru ve své modelové nabídce a udělala by krok dopředu oproti konkurenci. O tom, zda se opravdu dočkáme této varianty TT, to není vůbec jisté, vedení Audi se k tomu prozatím odmítlo vyjádřit.
Zdroj: Theophilus Chin, Worldcarfans.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.