Toyota Celica GT-Four, to je historická rally ikona, která se po boku Lancia Delta Integrale řadila k častým vítězům slaných závodů v šampionátu WRC.
V tom tento vůz účinkoval mezi lety 1988-1997 a za tu doby tato Toyota získala dva tituly výrobce a čtyři tituly řidiče. V rámci homologace bylo dokonce vyrobeno pár modelů GT-Four pro veřejný provoz ale teď se objevila zpráva, že jeden ze samotných WRC speciálů jde do veřejného prodeje.
Velmi vzácná Toyota Celica GT-Four Safari Rally jde totiž do prodeje a tak i s trochou štěstí Vám může říkat pane. Její majitel říká, že auto je k prodeji se spoustou dalších náhradních dílů, ale při pohledu na sadu snímků se zdá, že snad ani nebudou potřeba, vůz je totiž v dokonale zachovalém stavu.
Asi by bylo vhodné říci, na kolik si majitel tento závodní speciál vlastně cení. Této Toyoty Celica GT-Four se majitel vzdá za čenu 170,000 Eur.
Zdroj: Mobile.de
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?