Toyota Celica GT-Four, to je historická rally ikona, která se po boku Lancia Delta Integrale řadila k častým vítězům slaných závodů v šampionátu WRC.
V tom tento vůz účinkoval mezi lety 1988-1997 a za tu doby tato Toyota získala dva tituly výrobce a čtyři tituly řidiče. V rámci homologace bylo dokonce vyrobeno pár modelů GT-Four pro veřejný provoz ale teď se objevila zpráva, že jeden ze samotných WRC speciálů jde do veřejného prodeje.
Velmi vzácná Toyota Celica GT-Four Safari Rally jde totiž do prodeje a tak i s trochou štěstí Vám může říkat pane. Její majitel říká, že auto je k prodeji se spoustou dalších náhradních dílů, ale při pohledu na sadu snímků se zdá, že snad ani nebudou potřeba, vůz je totiž v dokonale zachovalém stavu.
Asi by bylo vhodné říci, na kolik si majitel tento závodní speciál vlastně cení. Této Toyoty Celica GT-Four se majitel vzdá za čenu 170,000 Eur.
Zdroj: Mobile.de
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.