Toyota Celica GT-Four, to je historická rally ikona, která se po boku Lancia Delta Integrale řadila k častým vítězům slaných závodů v šampionátu WRC.
V tom tento vůz účinkoval mezi lety 1988-1997 a za tu doby tato Toyota získala dva tituly výrobce a čtyři tituly řidiče. V rámci homologace bylo dokonce vyrobeno pár modelů GT-Four pro veřejný provoz ale teď se objevila zpráva, že jeden ze samotných WRC speciálů jde do veřejného prodeje.
Velmi vzácná Toyota Celica GT-Four Safari Rally jde totiž do prodeje a tak i s trochou štěstí Vám může říkat pane. Její majitel říká, že auto je k prodeji se spoustou dalších náhradních dílů, ale při pohledu na sadu snímků se zdá, že snad ani nebudou potřeba, vůz je totiž v dokonale zachovalém stavu.
Asi by bylo vhodné říci, na kolik si majitel tento závodní speciál vlastně cení. Této Toyoty Celica GT-Four se majitel vzdá za čenu 170,000 Eur.
Zdroj: Mobile.de
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.