Faceliftovaná Škoda Superb Combi je v celku dobrý rodinný vůz a i příznivci sportovní jízdy si u verze s motorem 3.6 V6 přijdou na své.
To ale známému designérovi říkající si Theophilus Chin připadá málo a snaží se automobilce Škoda ukázat, že i ostrá verze RS nemusí být v případě modelu Superb nereálná. Bohužel, současná verze vozu je na trhu i přes svůj facelift již několik let, což znamená, že i kdyby se vedení pro verzi RS rozhodlo, tak jej uvidíme až u nové generace.
Velké české kombi výhody dostalo podstatné prvky z modelu Octavia RS Combi a také efektní body kit karoserie. K tomu jsou upravena přední světla pro denní svícení, vůz je díky sportovnímu odpružení o něco blíže k silnici a v zadní části si své místo našel duální výfukový systém.
Škoda Superb Combi RS by také v případě realizace mohla bez problému dostat motor o objemu 3.6 V6, u nějž by byl výkon posunut z hranice 260 koní na hodnotu 300 koní. To by pak teprve byly kvalitní jízdní zážitky.
Zdroj: theophiluschin.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.