Faceliftovaná Škoda Superb Combi je v celku dobrý rodinný vůz a i příznivci sportovní jízdy si u verze s motorem 3.6 V6 přijdou na své.
To ale známému designérovi říkající si Theophilus Chin připadá málo a snaží se automobilce Škoda ukázat, že i ostrá verze RS nemusí být v případě modelu Superb nereálná. Bohužel, současná verze vozu je na trhu i přes svůj facelift již několik let, což znamená, že i kdyby se vedení pro verzi RS rozhodlo, tak jej uvidíme až u nové generace.
Velké české kombi výhody dostalo podstatné prvky z modelu Octavia RS Combi a také efektní body kit karoserie. K tomu jsou upravena přední světla pro denní svícení, vůz je díky sportovnímu odpružení o něco blíže k silnici a v zadní části si své místo našel duální výfukový systém.
Škoda Superb Combi RS by také v případě realizace mohla bez problému dostat motor o objemu 3.6 V6, u nějž by byl výkon posunut z hranice 260 koní na hodnotu 300 koní. To by pak teprve byly kvalitní jízdní zážitky.
Zdroj: theophiluschin.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?