Aktuální generace modelu BMW M3 a M4 nabízejí spoustu zábavy a adrenalinu, a to díky silnému motoru a lepší technice.
Nyní se ale objevují spekulace, že se údajně chystájí i ostřejší verze M3 / M4 CSL. Tu jsme mohli již spatřit, a to v několika předešlých generacích u modelu M3. Produktový manažer britského zastoupení BMW, Matt Collins, však ale v zápětí prohlásil v rozhovoru pro magazín Top Gearu, že se na odlehčené verzi M3 a M4 CSL rozhodně nepracuje.
Podle informací není potřeba vyvíjet speciální odlehčené verze, protože již základní provedení jsou vysoce výkonná a mají nízkou hmotnost. U modelz M3 činí hmotnost 1520 kg, u M4 pak 1497 kg, což je prý samotná dolní hranice, kam se dalo při vývoji zajít.
Toto tvrzení však ze strany Matta Collinse může být klidně i úmyslnou lží, aby se zbytečně neodváděla pozornost od nově představených verzí M3 a M4. Uvidíme proto, co nám automobilka v nejbližších měsících naservíruje, každá z generací M3 totiž dostala nějakou další speciální variantu.
zdroj: Autobild.de, BMW
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?