Aktuální generace modelu BMW M3 a M4 nabízejí spoustu zábavy a adrenalinu, a to díky silnému motoru a lepší technice.
Nyní se ale objevují spekulace, že se údajně chystájí i ostřejší verze M3 / M4 CSL. Tu jsme mohli již spatřit, a to v několika předešlých generacích u modelu M3. Produktový manažer britského zastoupení BMW, Matt Collins, však ale v zápětí prohlásil v rozhovoru pro magazín Top Gearu, že se na odlehčené verzi M3 a M4 CSL rozhodně nepracuje.
Podle informací není potřeba vyvíjet speciální odlehčené verze, protože již základní provedení jsou vysoce výkonná a mají nízkou hmotnost. U modelz M3 činí hmotnost 1520 kg, u M4 pak 1497 kg, což je prý samotná dolní hranice, kam se dalo při vývoji zajít.
Toto tvrzení však ze strany Matta Collinse může být klidně i úmyslnou lží, aby se zbytečně neodváděla pozornost od nově představených verzí M3 a M4. Uvidíme proto, co nám automobilka v nejbližších měsících naservíruje, každá z generací M3 totiž dostala nějakou další speciální variantu.
zdroj: Autobild.de, BMW
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.