MPV od Mercedesu se těší velké oblibě hlavně v německu a v číně. Model se vyrábí od roku 2005 a už se ho prodalo více jak jeden milion kusů.
Tento model si nejvíce oblíbili senioři a rodiny s dětmi. Ale ani pro mládé to neni špatné auto. Přece jen jde o vůz s hvězdou na přední části vozu. A je jedno jestli je hvězda na masce a nebo na kapotě.
Cestující sedí ve vzpřímenější pozici. Mercedes má v plánech i připravenou prodlouženou verzi třídy B, která ponese označení Mercedes-Benz B XL. Ale kdy přijde na trh verze XL zatím neni známo.
Vraťme se, ale ke klasické koncepci třídy B. Mezi nejoblíbenější motorizace patří vznětové a zážehové varianty B180.Tyto varianty představují téměř 30% všech prodaných modelů tříd B. Navíc téměř polovina všech nových tříd B jsou dovybaveny navigací a nebo informačním systémem.
Podle šéfa prodeje a marketingu Ola Källenius, je třída B idealní kombinací sportovního designu, působivého jízdního projevu a nesrovnatelného jízdního komfortu. To je přesně to co dělá tento vůz tak oblíbený u našich zakazníků.Zdroj: WorldCarFans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?