MPV od Mercedesu se těší velké oblibě hlavně v německu a v číně. Model se vyrábí od roku 2005 a už se ho prodalo více jak jeden milion kusů.
Tento model si nejvíce oblíbili senioři a rodiny s dětmi. Ale ani pro mládé to neni špatné auto. Přece jen jde o vůz s hvězdou na přední části vozu. A je jedno jestli je hvězda na masce a nebo na kapotě.
Cestující sedí ve vzpřímenější pozici. Mercedes má v plánech i připravenou prodlouženou verzi třídy B, která ponese označení Mercedes-Benz B XL. Ale kdy přijde na trh verze XL zatím neni známo.
Vraťme se, ale ke klasické koncepci třídy B. Mezi nejoblíbenější motorizace patří vznětové a zážehové varianty B180.Tyto varianty představují téměř 30% všech prodaných modelů tříd B. Navíc téměř polovina všech nových tříd B jsou dovybaveny navigací a nebo informačním systémem.
Podle šéfa prodeje a marketingu Ola Källenius, je třída B idealní kombinací sportovního designu, působivého jízdního projevu a nesrovnatelného jízdního komfortu. To je přesně to co dělá tento vůz tak oblíbený u našich zakazníků.Zdroj: WorldCarFans.com
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?