Sportovních verzí automobilů typu SUV je na trhu minimum, ovšem teď se na veřejnost dostaly 2 rendery celkem slušně upravené Škody Yeti, která se chlubí označením RS.
Sportovních verzí automobilů typu SUV je na trhu minimum, ovšem teď se na veřejnost dostaly 2 rendery celkem slušně upravené Škody Yeti, která se chlubí označením RS.
Kdo právě teď začal jásat a kontrolovat své bankovní konto, toho musím ovšem zklamat. Škoda Yeti RS je pouhým konceptem, jenž má na svědomí autor, který si říká X-Tomi Design. Ten je již docela populární, protože již dříve zveřejnil snímky, jak podle něj mohla vypadat Škoda Rapid Spaceback ve verzi Scout.
Maďarský úpravce přidal na model Yeti v městském provedení větší litá kola, snížil mu podvozek, přiostřil nárazníky a na masku chladiče a víko kufru přidal logo RS.
Výsledná animace se velice povedla a Škoda Yeti RS nevypadá vůbec zle. Sériové výroby se však opravdu nedočkáme, takže se můžeme jen domnívat, jak velký by takovýto vůz měl úspěch u zákazníků.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?