Sportovních verzí automobilů typu SUV je na trhu minimum, ovšem teď se na veřejnost dostaly 2 rendery celkem slušně upravené Škody Yeti, která se chlubí označením RS.
Sportovních verzí automobilů typu SUV je na trhu minimum, ovšem teď se na veřejnost dostaly 2 rendery celkem slušně upravené Škody Yeti, která se chlubí označením RS.
Kdo právě teď začal jásat a kontrolovat své bankovní konto, toho musím ovšem zklamat. Škoda Yeti RS je pouhým konceptem, jenž má na svědomí autor, který si říká X-Tomi Design. Ten je již docela populární, protože již dříve zveřejnil snímky, jak podle něj mohla vypadat Škoda Rapid Spaceback ve verzi Scout.
Maďarský úpravce přidal na model Yeti v městském provedení větší litá kola, snížil mu podvozek, přiostřil nárazníky a na masku chladiče a víko kufru přidal logo RS.
Výsledná animace se velice povedla a Škoda Yeti RS nevypadá vůbec zle. Sériové výroby se však opravdu nedočkáme, takže se můžeme jen domnívat, jak velký by takovýto vůz měl úspěch u zákazníků.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.