Značka Audi změnila základní koncept svých dealerství a rozvíjející se společnosti TOP CENTRUM car byly původní prostory již malé, vznikl tak ambiciózní plán, na jehož konci je otevření jednoho z nejmodernějších dealerství značky na světě, navíc energeticky soběstačného a vybaveného těmi nejmodernějšími technologiemi.
„V Kyjově působíme jako autorizovaný prodejce a servisní partner značky Audi od roku 1994, ale již nedostačující showroom a servisní zázemí, snaha naší společnosti o expanzi a přechod značky na koncept Audi Terminal, nás přinutil uvažovat jak dál,“ řekl na úvod setkání s médii Luděk Frýbort, marketingový manažer společnosti TOP CENTRUM car.
Na západním okraji Kyjova vznikl na zelené louce nový areál o rozloze 15 000 m2, financování výstavby zajistila společnost ŠkoFIN a na realizaci dohlíželi architekti značky Audi. „Základní koncept našeho areálu je stejný jako jinde na světě a určitě může být v Dubaji nebo Moskvě větší budova, ale určitě nenajdete na světě žádnou tak velkou ve městě, jako je Kyjov,“ doplnil Oldřich Sedláček, obchodní ředitel společnosti.
Ačkoliv nejprve zaujme stříbrná budova s bohatým prosklením a charakteristickými čtyřmi kruhy, největší přínos pro společnost a její zákazníky se skrývá právě v areálu, který na prodejní a administrativní budovu v čele navazuje. Jeho uspořádání má za cíl zrychlit a zjednodušit opravy, ale i přesun vozů nových, servisovaných nebo ojetých v rámci areálu a nabídnout zákazníkům patřičný komfort a bezpečnost.
Audi nově přichází v Kyjově s prodejem ojetých vozů pod střechou, budova je již rozestavěna, s dokončením se počítá příští rok. „Není výjimkou, že prodáváme model A8 i za dva miliony korun a není ideální, když zákazníkovi při prohlídce vozu prší za krk,“ vysvětlil Luděk Frýbort. Po vnitroareálové komunikaci je zpřístupněna i bývalá budova, ve které se díky progresu v posledních letech rozhodla společnost umístit prodej značky Hyundai.
Co vlastně znamená Audi Terminal? Jedná se o koncept, který je založen na myšlence jednoduchosti a modularity, která umožňuje realizovat prodejní a servisní místa různé velikosti na stejných principech a kdekoliv na světě. Charakterizován je novým architektonickým prvkem šikmé hrany, jež ukončuje prosklenou část pláště budovy. Na ni navazuje v interiéru stěna v barvě a povrchové struktuře imitující asfalt, odkazující na klopenou zatáčku závodního okruhu v americké Daytoně.
V rámci jediného vstupu do budovy prochází zákazník mezi novými vystavenými vozy v showroomu k navazujícím zákaznickým zónám, prodeji nových vozů, předání zakoupeného vozu a příjmu do servisu. V showroomu jsou kromě vystavených nových modelů ke zhlédnutí značkové doplňky od přívěšku na klíče po elegantní svetr na golfový turnaj. K dispozici má zákazník po dobu opravy jeho vozu v rámci Audi café i kancelář, do které si může pozvat své obchodní partnery. Rozhodně se zde však nepohybujete v kruzích, ale kruhy jsou všude kolem Vás, ostatně jste u Audi.
Uspořádání jednotlivých provozů v zázemí je vedeno s jasným cílem. Zákazník má k dispozici tolik prostoru, soukromí a času, kolik potřebuje. Pro prezentaci nových vozů slouží samostatná terasa, oddělená od parkoviště před budovou. „Poslední přípravu vozu k převzetí může sledovat nový majitel ze salonku, aby se poté v klidu a soukromí mohl seznámit se všemi systémy, kterých mají nové vozy čím dál více,“ uvedl Luděk Frýbort.
Audi přichází v servisní části s konceptem pit-lane, jenž je založen na maximálním zkrácení cesty vozu od příjmu, přes servisní dílnu, karosárnu, lakovnu a mycí box až k finálnímu předání majiteli. Servis má k dispozici nejmodernější technologie, které zahrnují rychlou kontrolu geometrie podvozku 3D měřením, válcovou zkušebnu brzd a tlumičů a automatické dávkování technických olejů s integrovaným ekologickým sběrem a likvidací použitých provozních kapalin. Nová moderní lakovna používá technologii infračervených zářičů, umožňujících opravu laku na počkání. Servisní část je už nyní připravena na nadcházející éru hybridních vozů a alternativních paliv.
A jak je to s energetickou soběstačností, zmíněnou v úvodu? Součástí areálu je i fotovoltaická elektrárna, která zahřívá 10 000 litrů vody v elektrokotelně, doplněné záložní kotelnou plynovou. Díky systému i rekuperaci je celoroční spotřeba elektřiny a tepla z 90% zajištěna ze slunce.
Ze zkušeností už téměř každý ví, že jen vytříbená architektura showroomu a velká rozloha servisní části nejsou zárukou spokojenosti. Společnost TOP CENTRUM car proto sází také na svůj personál, protože pouze spokojení zaměstnanci mohou poskytnout kvalitní služby. Výsledkem je za posledních sedm roků pět prvních a dvě druhá místa, která obsadil kyjovský autoservis Audi v průzkumu spokojenosti zákazníků, a to už je v kombinaci s výše uvedeným myslím dostatečně pádným důvodem pro koupi nového nebo servis stávajícího Audi, ostatně do Kyjova se jezdí servisovat modely značky nejen ze vzdálené Prahy, ale i ze Slovenska a Rakouska.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?