Porsche si připravuje půdu pro další model v nabídce. Bude jím levnější varianta SUV nazvaná Macan.
Porsche si znepřátelilo spoustu fanoušků po celém světě uvedením svého prvního SUV, Cayenne. Na druhou stranu, bylo to právě Cayenne, které spolu s menším Boxsterem umožnilo slavné, ale špatně vydělávající automobilce přežít. Právě díky němu může produkovat i ony skvělé devětsetjedenáctky v kvalitě, která se na značku Porsche sluší a patří.
Potenciál SUV vystihla automobila s modelem Cayenne dokonale. Nyní přijde pokračovatel jeho myšlenky, menší SUV se jménem Macan.
O novince jsme se dozvěděli již docela dávno, ale představení se stále ne a ne dočkat. tedy až dosud. Automobilka totiž potvrdila spuštění výroby Macanu na konci tohoto roku. Můžeme tedy očekávat premiéru na některém z podzimních či zimních autosalonů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.