Sedmadvacet dní do představení elektrické i3. Fotogalerie patentového úřadu vypovídá o sériovém provedení vozu
Automobilkou dříve zveřejněné fotografie konceptu i3 ztvárňují téměř 100% sériové provedení očekávaného elektromobilu i3. Rozdíly poznáme výlučně v interiéru automobilu, exteriér zůstává téměř nezměněn.
Plánované oficiální představení se uskuteční 29. 7. 2013, tedy za pouho pouhých 27 dní. Kdo by však nemohl vydržet dnů patřících odpočítávání, může vyhledat stránky patentového úřadu, kde je kompletní fotodokumentace k vozu uploadována.
Pro pořádek uvedeme doposud známé technické i dynamické specifikace. Vůz pohaněný elektromotorem a lithium-iontovými bateriemi dosáhne výkonu 125 kW (170 k) a točivého momentu 250 N.m. Maximální rychlost výrobce udává na 150 km/hod, zrychlení z 0-100 km/hod nastane během 7,9 vteřin. Mnohem důležitější hodnotu však zůstává akční rádius tohoto 1 250kilogramového drobečka, který činí cca 150 km v závislosti na způsobu jízdy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.