Bavorská automobilka veřejnosti představí na autosalonu ve Frankfurtu nový koncept založený na starším modelu typu MPV. Půjde o první pokus o allroad.
Loňský koncept BMW Active Tourer ukazuje, že sportovní značka by se mohla vydat směrem k praktickému MPV. V létě se ukáže ještě jedna varianta tohoto vozu, tentokrát se zvýšeným podvozkem.
Přirozeně půjde opět o koncept, jehož základy budou právě ve zmíněné loňské studii. Podobně jako ona, i tato novinka se veřejnosti plně ukáže na podzimním autosalonu, který se tento rok koná ve Frankfurtu. Na snímcích však bude možné spatřit novinku ještě dříve, neboť automobilka pro vybrané novináře plánuje prezentaci již 12. července.
Více o novince prozatím nevíme, bude však pravděpodobně poháněna stejným hybridním motorem, jako její předchůdce, tedy tříválcem o objemu 1,5 litru, který spolu s elektromotorem poskytoval výkon 190 koní
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?