Ford hlásí částečný ústup od dotykových displejů, opět se objeví tlačítka

Marek Litzman, 18. června 2013, 12:30 Google+

Automobilky v poslední době do svých vozů stále častěji montují rozměrné displeje s dotykovou funkcí, přes které se ovládá prakticky vše. Není to ale úplně nejpraktičtější.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
371

| foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

V dnešní době se cena dotykových displejů dostala natolik nízko, že jejich většímu nasazení prakticky nic nebrání. Naopak mechanickým ovladačům pomalu zvoní hrana.

Zásadní výhodou dotykových systémů je prakticky neomezené množství funkcí, na jejichž ovládání tlačítky by už jedna přístrojová deska nestačila. Proměnné popisky na virtuálních tlačítkách tak řeší mnohé. Potíží nicméně je, že dotykové displeje se jen velmi těžko ovládají naslepo. Odvádějí tak pozornost řidiče i u jednoduchých úkonů.

Ford proto po nadšení dotykovými displeji zavelel částečný krok zpět. V nových modelech vybavených novou generací systému MyFord Touch proto bude displeji sekundovat panel s klasickým ovládáním hlasitosti, základním ovládáním autorádia a také klimatizace. Zejména klimatizace se v některých modelech již plně přestěhovala na displej, což neslo mnoho uživatelů nelibě.

Vytisknout

Diskuze: Ford hlásí částečný ústup od dotykových displejů, opět se objeví tlačítka

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Škoda Octavia

Škoda Octavi RS: s 2,0 l TSI těsně pod hranicí 250 km/hod

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud