Společnost Nürburgring GmbH, provozovatel západoněmeckého okruhu, hlásí bankrot
Provozovatel jednoho z nejznámějších závodních okruhů světa, společnost Nürburgring GmbH, vyhlásila bankrot. Stalo se tak již před dlouhými dvěma lety. Nyní však přichází na řadu jedna zajímavá událost s tím spojená, tedy prodej okruhu.
Všichni zájemci se mohou přihlásit do 12. června tohoto roku, přičemž předpokládaná vyvolávací cena se bude pohybovat okolo 3,3 miliardy korun (132 milionů Eur).
Kdo bude chtít v dražbě zvítězit, musí nejprve zaplatit stanovenou cenu, poté nemalé 400milionové dluhy (Euro), které společnost svými investicemi nadělala. Poslední, nicméně neméně důležité je vyřešení okruhových akcí, tvořících důvod existence oválu.
Součást závodního polygonu je známá Severní smyčka, luxusní čtyřhvězdičkový hotel, nákupní centrum a zábavní park. Celková délka a převýšení činí 26 kilometrů a 300 metrů, poměr pravo/levotočivých zatáček je 40/50. Kdo se stane nakonec vlastníkem, je předmětem řady mediálních debat. Zájem jistě projeví řada automobilek či světoví miliardáři.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.