Francúzi uvažujú nad kombi verziou ostrého Clia R.S. Prinášame vám dizajnovú víziu modelu R.S. Grandtour.
Francúzi špekulujú nad rýchlym malým kombíkom, ktorý by niesol označenie Renault Sport. Na tento účel by poslúžil Renault Clio Grandtour. O takejto možnosti sa zatiaľ vedú iba diskusie, no nápad nemá od reality ďaleko. V minulosti sa zástupcovia Renaultu vyjadrili, že by takýto krok nemal byť problémom, keďže technický základ by poskytol 5-dverový hatchback Clio R.S.
Renault Clio Grandtour R.S., ktorý máte možnosť vidieť vo fotogalérii je zatiaľ iba víziou, ktorú priniesol francúzsky dizajnér Khalil Bouguerra. Tvary Clia R.S. Grandtour v jeho podaní nie sú nejako prekvapivé, vychádzajú z dizajnových úprav v súčasnosti predávaného hatchbacku Clio R.S.
Pod kapotou hot-hatch kombi by mal pracovať benzínový preplňovaný štvorvalec s objemom 1,6 litra, ktorý ponúka maximálny výkon 147 kW/200 k. Motor je spojený so 6-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou EDC. Turbomotor v takomto zložení slúži aj pod kapotou „krátkeho“ Clia R.S.
O tom, či sa Clio R.S. vo verzii Grandtour dostane do výroby, rozhodne marketingové oddelenie Renaultu. Najväčší otáznik vysí nad tým, či by si kombík našiel dostatočne veľkú klientelu na to, aby sa ho výrobcovi vyplatilo vyrábať.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.