Bugatti Veyron 16.4 Super Sport: titul je zpět

Stanislav Růžička, 15. dubna 2013, 22:44 Google+

Chlapci to v pivovaru Guinness opět přehnali. Odebraný titul nejrychlejšího sériově vyráběného vozu byl navrácen zpět do rukou koncernu Volkswagen. Jednou tak, podruhé zase obráceně

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
bugatti veyron

bugatti veyron | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Zarážející, zvláštní či úsměvné. Takové je jedno z posledních rozhodnutí představenstva, komisařů a všech ostatních zodpovědných v otázce titulu o nejrychlejší sériově vyráběný vůz. Člověk si v dnešním světě jednoduše nemůže být ničím zcela jist.

Před několika dny jsme Vás informovali o významném kroku, které učinilo povolané vedení, zpravující odkaz zakladatele knihy rekordů. To dle většinového rozhodnutí uzmulo výše uvedený titul vozu Veyron Super Sport a předalo ho do rukou firmy SSC, výrobce unikátního 1 183 k supersportu Ultimate Aero.

Rozhodnutí s trochou nadsázky ještě nevstoupilo v povědomí většiny obyvatelstva a dějiny se přepisují neočekávané opět, a to se často tvoří dlouhé věky. Prostě a jednoduše. Bylo řečeno, že omezovač rychlosti jako takový nevytváří opodstatnění pro ztrátu titulu. Technická úprava, na základě které automobil nedosáhne rekordní rychlosti, sice vytváří rozdíl v sériových prodejních kusech a původním „rekordmanem“, tato drobnost je však nepatrná, snadno odstranitelná.

Před třemi dny, 12. 4. 2013, se zpráva objevila neočekávaně na oficiálních stránkách Guinnessovy knihy rekordů. Velmi stručné prohlášení změnilo majitele jednoho titulu, co ale otázka vážnosti celého projektu knihy rekordů? Zbrklá nedomyšlená rozhodnutí dávají tušit neprofesionalitě vedení a těch odpovědných.

Vytisknout

Diskuze: Bugatti Veyron 16.4 Super Sport: titul je zpět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

56

VIDEO: Ken Block jako propagátor outdoorových kamer

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud