Speciální šestikolový model řady G je tady. Máme se bát?
Německá automobilka Mercedes-Benz přichází se speciálním šestikolovým modelem řady G63 AMG 6x6. Oproti klasickému G63 AMG tak získá navíc jednu nápravu, diferenciál a dvojici turbodmychadel.Srdce vozu ukrývá dvakrát přeplňovaný osmiválec o obsahu 5,5 litrů. V poměru 30/40/30 bude na kola přenášen výkon 544 koňských sil, točivý moment 760 Nm. Třínápravové SUV tak jistě překoná všemožné přírodní nástrahy zcela bez problému. Kromě diferenciálu mu k tomu dopomohou jistě i obrovská 37 palcová kola či sedmistupňový automat s redukcí.3,8 tunový drobeček uveze solidních 650 kg zbraní či jiného nákladu. Uvedeným parametrům však bude přiměřená i cena. Ta vzroste oproti modelu G63 AMG téměř na trojnásobnou hodnotu – 10,5 milionů korun z původních 3,5 milionů korun za základní verzi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.