Bylo to právě SUV Cayenne, které zachránilo Porsche od krachu a utvořilo z něj jednu z nejziskovějších automobilek světa. Není proto divu, že ostatní automobilky musejí o podobně koncipovaném stroji přinejmenším přemýšlet.
Bentley, který nyní spadá, podobně jako Porsche, pod koncern Volkswagen, má rozhodnutí za sebou. SUV bude. Mělo by jít o nejluxusnější vůz ve své kategorii. Jak jsme již dříve uváděli, nejde ani tak o terén, jako spíše o možnost převozu více osob. Luxusní vozy jsou totiž nepříjemně malé, více než pět sedadel v nich zkrátka nenalezneme. Třetí řada sedadel pro stále populárnější au-pair proto mnoho rodin ocení.
Vzhled by se od konceptu, který nebyl přijat zrovna s nadšením, měl poměrně zásadně lišit. Podle všeho budeme moci očekávat poměrně tradicionalistický vzhled, na jaký jsme zvyklí i od jiných Bentleyů.
Výroba novinky by měla probíhat v bratislavském závodě Volkswagen. Zde vzniká už více SUV značky, v současné době Volkswagen Touareg, Audi Q7 a karoserie pro Porsche Cayenne. Mimo to se zde vyrábí také trojčata Volkswagen Up!, Škoda Citigo a Seat Mii.