McLaren míří vysoko a jeho nový model P1 je velmi očekáván. Nové video ukazující testy nového supersportu proto nemůžeme pominout.
McLaren se konečně po dlouhé době pustil do vývoje vlastního supersportu. Je jím model MP4-12C a jeho jízdní schopnosti se ukázaly být špičkovými, ačkoliv značka nemá v tvorbě silničních vozů tak velké zkušenosti jako Ferrari či Lamborghini.
Na menší model nyní má navázat větší varianta P1, která bude útočit na nejvyšší příčky v hierarchii supersportů. Jeho úkolem je vzít si to nejlepší z menšího sporťáku a přidat k tomu technologie z Formule 1. Základem tak bude monokok odvozený z MP4-12C, do jehož útrob bude usazený osmiválec s objemem 3,6 litru. Potud tedy totéž.
Pod kapotou se ale kromě běžného motoru bude nacházet také systém KERS odvozený z Formule 1. Díky hybridnímu systému by špičkový výkon měl přesahovat hodnotu 800 koní, což spolu s nízkou hmotností umožní zrychlení z klidu na stovku kolem tří sekund.
Vyrobeno bude pouze 500 kusů a lze očekávat, že většina z nich je již přinejmenším zamluvena. Očekává se cena převyšující milion dolarů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.