Toyota dosud oslovovala zejména konzervativní zákazníky, ale to by se mohlo s příchodem nové Corolly změnit.
Toyota se v posledních letech začíná více soustředit na design své modelové řady. Lídrem je v tomto ohledu model GT-86, ale ani Yaris nebo Auris už nenesou šedivý, zaměnitelný design.
Nová generace Corolly určená pro Spojené státy se představila na autosalonu v Detroitu, byt zatím jen v podobě studie. Ta nese poměrně agresivní design, který se na sériový model téměř jistě nedostane v této podobě, avšak v trochu zmírněné formě bychom mohli vidět novou Corollu.
Na délku měří koncept 462 cm, což je o osm centimetrů víc než má současný model. Rozvor je 270 cm, což je přesně o decimetr více než dosud. O tom, co je pod kapotou prozatím nemáme žádné informace.
Novinka by se měla v sériové podobě ukázat ještě letos.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?